The Third Charm
Jun-yeong legger en grundig plan for stevnemøtet med Yeong-jae. Senere inviterer han henne til et arrangement som avdelingen hans på skolen er vertskap for.
Etter en pause på sju år begynner endelig dag to av forholdet mellom Yeong-jae og Jun-yeong, men Jun-yeong oppdager at dating byr på sine egne utfordringer.
Jun-yeong bruker detektivevnene sine til å etterforske Yeong-jaes attraktive klient. Yeong-jae går ut med en ny bekjent etter en stressende dag.
Jun-yeong er fortsatt engstelig etter moteshowet. Yeong-jae lurer på hvorfor Jun-yeong ikke har ringt henne på bursdagen, men så kommer Choe Ho-cheol på besøk.