The Twisted Tale of Amanda Knox
Presset stiger, og politiet prøver å knekke Amanda og Raffaele, mens Edda prøver å gjenforenes med datteren.
En ny mistenkt, Rudy Guede, dukker opp i saken mot Mignini. Saken er i full gang, og Amandas valg granskes av pressen.
Rettssaken fortsetter, og Raffaeles dager i fengsel blir til måneder og år. Hans hjerteskjærende historie rulles opp, og han blir oppfordret til å skille sitt forsvar fra Amandas før dommen faller.