The Walking Dead: Daryl Dixon
Daryl Dixons ankomst i Frankrike er begynnelsen på en voldelig hendelsesrekke som utilsiktet setter en ung gutt i en voksende religiøs bevegelse i fare. Daryl går med på å få gutten i sikkerhet i bytte mot hjelp til å dra tilbake til Amerika.
Daryl, Isabelle, Laurent og Sylvie møter trøbbel på veien. Isabelle minnes dagen de sultne dukket opp. Laurent strever med å passe inn.
Gruppen ankommer Paris, der Isabelle konfronterer fortiden sin mens hun knytter tettere bånd med Daryl. Codron vil ha hjelp fra lederen av en voksende nasjonalistisk bevegelse ved navn Pouvoir, noe som setter Håpsunionen og Laurent under en farlig lupe.
Daryl og Isabelle må forhandle med Quinn, eieren av undergrunnsklubben Demimonde - siste rest av kunst og uttrykk i Paris.
Daryl stilles overfor gamle demoner og minnes omstendighetene som brakte ham til Frankrike. Isabelles offer tvinger henne til å vurdere drastiske tiltak. Genet innleder en feiring for Paris sine innbyggere.
Genet konsoliderer maktbasen sin. Daryl har en jobb å gjøre før han kan dra tilbake til Amerika.