The White Princess
I seng med fienden
Seierherren Henry Tudor skal ta over tronen. Elizabeth av York og familien er i stor fare; og Lizzie må gifte seg med Kong Henry VII for å oppnå fred.
York-prinsessene giftes bort for å styrke Tudor-familiens sak; men utfordringer venter. Med Kong Henry på slagmarken; oppdager Lizzie at truslene kan være nærmere hjemmet.
Lizzie må ta seg av morens forsvar av York-saken. En påstått prins i Burgund truer med å destabilisere Kong Henrys herredømme. Kong Henrys mor har en mørk hemmelighet.
Kong Henry VII og Lizzie drar til Spania for å sikre sønnens forlovelse; men nyheter om landets ustabilitet kom dem i forkjøpet. Uro i Burgund sprer seg til et engelsk slag.