The Witch and the Beast
Guideau is a woman cursed by a witch to hide her secret. Ashaf is a soft-spoken man with a coffin on his back. Together they venture across the land to reverse the curse. In this dark fantasy, will unlikely heroes find the vengeance they seek?
Police try to contain an outbreak of the undead; Ashaf knows the Order's leading necromancer will be able to crack the case.