Lokomotivet Thomas
Her møter du lokomotivet Thomas og alle hans venner. Du kjenner sikkert Thomas fra før? Han elsker å frakte alle slags mulige laster. Det eneste han ikke liker, er fisk. Det er både jobb og moro som venter på fantasiøya Sodor, denne gangen.