Timon & Pumba
Kenya be my friend? / Good mousekeeping
Timon og Pumbaa blir uvenner på den dagen hvor de vanligvis feirer vennskapet sitt. Noen bøller bruker musen Nobi som ball, så gnageren ber Rafiki om hjelp.
Et alligatoregg klekkes, og Pumba tar alligatorungen til seg som sitt eget barn. Gepardene er lei av hyenene og vil bli kvitt dem.
Timon og Pumbaa havner ved en feiltakelse i Paris, hvor de prøver å redde sin sneglevenn fra å bli spist av franskmennene. Et sirkus mister en kasse med en ape.