Tiny Pretty Things
Corps
Ballerinaen Neveah begynner på berømte Archer School i Chicago, der hun møter ondskapsfulle nye rivaler og oppdager den sjokkerende sannheten om hvorfor hun kom inn.
Range of Motion
Ramons nye ballett skaper oppstyr - og muligheter. Bette tyr til drastiske tiltak for å skjule skaden sin, og Oren kjemper med egne hemmeligheter.
Det blir drama på en veldedighetsgalla der Nabil skaper mistanker og Bette lager en scene. Den anspente stemningen mellom Oren og Shane når bristepunktet.
Neveah oppfordrer truppen til å gjøre opprør mot Ramon, og June kjemper mot moren sin for å bli uavhengig. Bette prøver ut en ny taktikk for å få tak i piller.
Moren til Neveah dukker opp igjen sammen med dårlige minner, danserne leker detektiver og finner en mistenkt i Cassies fall og Bette snur opp-ned på Ramons planer.
En audition til en musikkvideo kan føre til et gjennombrudd for noen få heldige. Shane og Bette flørter med nye potensielle kjærester, men Jane har et traumatisk møte.