Tip Toe
Leo og Clive er naboer i Manchester. Men når Leo gir Clive reservenøkkelen sin, blir en vanlig forstadsverden et minefelt av løgner og vold, med skremmende resultater.
Når Clive møter Diane, får romantikken ham til å bekjenne hemmeligheter han har holdt skjult lenge. Men en sjokkerende oppdagelse får krigen med Leo til å eskalere.
Forstedene forbereder seg på kamp når Leo og Clive møtes til et oppgjør. George drar til hjertet av Manchester for å utforske sitt hemmelige liv.