To X Who Doesn't Love Me
Seo Hui Su (Han Ji Hyo), an aspiring lyricist with low self-esteem, discovers a magical notebook that can make anyone fall in love with her for a month. Her best friend Jeong Si Ho (Doyoung) is horrified when he learns about her plan, but Hui Su can't resist the temptation of sudden popularity. As guys begin lining up for her attention, her co-worker Park Se Jin (Kwon A Reum) becomes curious about her newfound charm. Hui Su must now navigate the complicated waters of multiple suitors while keeping the notebook's secret hidden. This is a 2022 South Korean romance drama directed by Ko Jae Hong.