Todd McFarlane's Spawn
Evil Intent
Mafiasjef Tony Twist er sint fordi de tre lakeiene hans er døde, og sender en ny trio til smuget. De vender blodige tilbake, med en beskjed der Spawn ber Twist om å holde seg unna.
Når mafiasjef Tony Twist sender den mindreverdige Castellano til Roma for å godtgjøre for Overkills død, møter vi Angela: en nydelig jeger som er ute etter monstre fra helvete.