Dangerously Obese
Sykelig overvektige personer kjemper for livet med hjelp fra den bariatriske kirurgen dr Procter. Familiebånd og vennskap settes på prøve, og kun et fåtall av dem vil klare de forandringene som kreves for å bli slankeoperert.
Meghan håper å bli slankeoperert sammen med bestevenninnen Vanessa, men Vanessa sliter med dietten.