Traitors
Krigen går mot slutten og tjenestepersonen Feef Symonds rekrutteres av amerikanske etterretningsagenter for å avsløre russiske spioner i den britiske regjerningen.
Et hissig møte med en av kollegaene til Rowe får Feef og Jackson til å lete etter en utvei. Spenningene mellom Garrick og Feef topper seg.