Treehouse Masters
En entreprenør får Pete til å bygge verdens første spa i et trehus. Pete takler utfordringene med rørsystemet og bygger et overdådig spa som har rikelig med ro og stillhet.
En forfatter kontakter Pete for å få laget en skrivehule som omfavner kreativiteten hennes. Han gjør et gammelt sedertre om til en bladgullbelagt hule med oppløftende rariteter.
En familie trenger hjelp til å utvide huset, og de ber Pete om hjelp. Pete gjør sitt design om til et mangefasettert gjestehus.