True Beauty
Livet til en kvinnelig student endrer seg ettersom hun lærer sminketeknikker. Jugyeong lever skjult bak sminken fra hennes sårende fortid, og Suho mister også gleden fra sin sårende fortid. De to stoler på hverandre og deler hemmeligheter.