True Love Sverige
En gruppe single deltar i et kjærlighetseksperiment der en løgndetektor avgjør deres sjanser for vinne ekte kjærlighet og milliongevinsten. Jentene starter med å velge partner.
Angelo og Malin tar den første løgndetektortesten og det sjokkerende resultatet avsløres under sannhetsseremonien. Dessuten akommer nye single til villaen.
I forkant av kjærlighetsseremonien er det klart at tre jenter må forlate villaen. Det blir en følelsesladet seremoni og et tårefylt farvel.
En av de single overrasker alle med å dra sin vei. Single Christoffer og Kalle flytter inn i villaen, noe som tenner håp om å finne ekte kjærlighet hos en av jentene.
Trekantdramaet mellom Carro, Malin og Angelo fortsetter. En parøvelse hjelper Patrice og Mayima med å ta første skritt i forholdet sitt.