Tsunami: The Aftermath – Part 2
Denne filmen er inspirert av virkelige hendelser, og utspiller seg i det grufulle kjølvannet av tsunamien som rammet kysten av Thailand den 26. desember 2004. Tusenvis av mennesker mistet livet. De som overlevde, mistet uskylden.