Poppeloppane
Full
Twirlywooene ser noen fylle et glass med vann, og lar seg rive med av å finne sine egne beholdere å fylle. Tilbake på Båten har twirlywooene for mye te, og fyller opp seg selv!
Under
Twirlywooene lærer om undersiden når de besøker en hattebutikk. Tilbake på Båten har Boksen med en regnbue Twirlywooene kan danse under.
Twirlywooene morer seg i en rundkjøring, og får besøk av Stop-Og-bilen, som jager dem rundt og rundt på Båten.
Når Chickedy og Chick blir hengt opp til tørk, er det opp til Great BigHoo og Toodloo å redde dem. Tilbake på Båten oppfører tebordet seg dårlig – det slutter ikke å gå opp!