Twisted Love
Da en kvinne oppdager at hennes gifte sønn har et forhold til sin 14 år gamle stesøster, oppstår en familiekonflikt som skal komme til å ende i tragedie.
Da en streng baptistisk bestemor fra sørstatene oppdager at barnebarnet har et lesbisk forhold, bestemmer hun seg for å gjøre alt for å holde dem adskilt - og det ender med mord.
En mann blir besatt av en kollega og mener at de bør gifte seg. Problemet er at hun allerede er gift - med en sjalu ektemann.