Two Years Later
Den daglige bussflørten mellom Emily og Ryan blir brått avbrutt av Covid. To år senere møtes de igjen, og begir seg ut på åtte dater for å finne ut om de har en fremtid sammen.
På jubileumsfesten til Ryans besteforeldre får Emily innblikk i de helt spesielle forholdene Ryan vokste opp under.