The Big Door Prize
En småby forandres for alltid når det dukker opp en mystisk maskin som lover å avsløre alles sanne potensial. Snart begynner innbyggerne å bytte jobber, revurdere forhold og betvile langvarige livssyn i jakten på en bedre fremtid.