Unchained Reaction
Adam og Jamie utfordrer elektronikkeksperter og snekkere til byggekonkurranse. Lagene må lage den mest oppfinnsomme flerstegsmaskinen for å vinne.
Adam og Jamie fra Mythbusters er programledere i den mest ekstreme byggekonkurransen, der to lag kjemper mot hverandre om å bygge enorme og innovative kjedemaskiner.