Unexpected
A Family Affair
Femtenåringen Lexus tror hun har veer, og gravide McKayla sliter med å finne en kjole til skoleballet. Lillys familie blir kjent med barnefaren på festen hans.
Mother's Nightmare
Lilly og moren blir opprørt når James skulker barselsklassen. Og den anspente stemningen mellom hennes mor og og Caelans mor får McKayla til å føle seg ukomfortabel.
Lexus føder endelig, og Kelsey blir en 31 år gammel bestemor. Etter å ha blitt dumpet av James igjen, får en gravid Lilly noen sannhetsord fra sin mor.
Lillys mor vil ikke at barnet skal ha James sitt etternavn. To uker før sin egen termin, besøker McKayla sin nyfødte søster, og en av tenåringsjentene får en ring.
McKayla må velge hvem hun vil ha med seg inn i fødestuen. James lærer sjokkerende fakta om fødsler og stresset med den nyfødte babyen skaper problemer mellom Lexus og moren.
McKaylas babynavn skaper uenigheter. Shayden sliter med Kelseys regler og Lexus føler at moren avviser henne. Caelan sjokkerer McKayla med et vågalt frieri.