Unique Rides with Will Castro
Jason Derulos pengegrønne Caddy
Will Castro og Team Unique jobber overtid for å få fram det sexy i den prisvinnende artisten Jason Derulos Cadillac Escalade 2015-modell.
Team Unique har bare en uke på å slå pusten ut av mesterbokseren Kid Chocolates Mercedes G-Wagen. Sangeren Austin Mahone gir Will hans livs tur.
Will og teamet hans vil gjøre to jeeper unike og skuespiller John Leguizamos slitne familiebil viser seg å bli en skikkelig utfordring.
En rusten VW Thing blir Team Uniques tøffeste utfordring. Det blir en fullstendig renovering som gjør en skraphaug til en beach runner stunner.