Tilgjengelig på Viaplay, hayu
I desember 2014 ble tenåringen Jessica Chambers fra Mississippi dynket med bensin og satt fyr på. Spørsmålene rundt det grusomme drapet har fengslet hobbydetektiver på internett siden den gang.
Tre år etter at Jessica Chambers ble brent levende, forbereder familien hennes seg på å møte den drapssiktede i retten, og det mystiske forholdet mellom Jessica og Quinton Tellis kommer frem i lyset.
Etter hvert som rettssaken utfolder seg, avslører sjokkerende vitneutsagn fra førstehjelpspersonell at Jessica fortale noe rett før hun døde, som kan føre til nye spor.
Påtalemyndigheten presenterer sine stjernevitner, intense avhørsopptak og komplekse mobiltelefondata som gir rettssaken en uventet vending.
Jurymedlemmene hører sluttprosedyrene, og da juryarbeidet begynner, ser det ut til at dommerens instruksjoner forvirrer juryen og skaper totalt kaos i rettssalen.