Until I Kill You
Når Sweeneys voldelige natur omsider kommer for en dag, må Delia bruke all sin list for å unnslippe med livet i behold. I Amsterdam prøver politiet samtidig å identifisere et lik.
Serieavslutning. En livredd Delia må møte Sweeney igjen i retten, noe som viser seg å få traumatiske konsekvenser.