Up Next: Holly Humberstone
«Låtskriving er en fin måte å bearbeide følelsene mine på», forteller Holly Humberstone til Apple Music. «Det er slik jeg best uttrykker meg. Kanskje er det fordi jeg selv prøver å finne ut av hva jeg føler, at låtene mine får andre folk til å føle.» Etter å ha latt seg inspirere av farens forkjærlighet for poesi, begynte sangeren fra Lincolnshire-området i England å skrive egne sanger. Da var hun ikke mer enn sju år gammel. Veien videre har ført henne til et pop-sound som føles både ærlig og spesielt. Låtene er inspirerte av Humberstones egne erfaringer, men du vil nok også høre noen av dine egne i dem. Fansen takker henne i alle fall ofte for at hun lager musikk som speiler følelsene deres. I Up Next-filmen tar Holly oss med til hjemmet hun vokste opp i, og åpner opp om hvor viktig familien med fire søsken er for henne. Her forklarer hun også hvorfor hun måtte ta en tur hjem igjen fra London for å få skrevet de beste låtene så langt. Og i et intervju med Rebecca Judd reflekterer Humberstone rundt det å være en perfeksjonist, mimrer om turnélivet med Lewis Capaldi, lidenskapen for sin store helt Céline Dion, og mye mer. Se intervjuet og filmen, og sjekk ut et utvalg fra de andre Up Next-artistene våre.
Den britiske sangeren Holly Humberstone inviterer oss til familiehjemmet hvor hun begynte å skrive låter allerede som syvåring. Her forteller hun om hvor viktig familien har vært for henne, og hvordan musikken hjelper henne å håndtere egne følelser.
Singer/songwriteren Holly Humberstone forteller om karantenelivet hos foreldrene i sitt åpenhjertige intervju med Rebecca Judd fra Apple Music. I tillegg til de kreative utfordringene som oppstod, deler hun også sin livslange lidenskap for Céline Dion, og mimrer tilbake til tiden på turné med Lewis Capaldi.