Up Next: Ingrid Andress
«Hver eneste låt startet på soverommet mitt eller som en tanke, og nå er det noe som en drøss mennesker relaterer til – og den prosessen er så overveldende for meg», sier Ingrid Andress om responsen hun har fått på sine intime countrypop-låter. «Det gjør meg så ydmyk. Jeg elsker at jeg kan være en del av bransjen og samtidig være meg selv – og spre et budskap som inspirerer andre mennesker til å være seg selv». I Up Next-filmen hennes forteller Andress om sin opprørske ungdomstid, om å bruke pianoet som en helbredende uttrykksform, og om overgangen fra å drive med sport til å satse 100 prosent på musikkarrieren. I intervjuet med Kelleigh Bannen fra Apple Music diskuterer Ingrid Andress sin fortellende lyriske stil, det å lage musikk som ikke er preget av sjangerbåser, og meningen bak debutsingelen «Lady Like». Se intervjuet og filmen, i tillegg til innhold fra de andre artistene i Up Next-serien vår.
Ingrid Andress åpner opp om den opprørske ungdomstiden, hvordan pianoet ble en helbredende uttrykksform, og overgangen fra å drive med sport til å satse 100 prosent på musikkarrieren.
I dette intervjuet med Apple Musics Kelleigh Bannen, diskuterer Ingrid Andress den samtaleaktige lyriske stilen sin, å fri seg fra sjangerbegrensninger, og meningen bak debutsingelen «Lady Like».