Up Next: Juice WRLD
De som vokste opp sammen med Jarad Higgins i utkanten av Chicago, kunne ofte høre ham rappe freestyle i gangene på skolen. Som tenåring begynte han å spille inn låter under navnet Juice WRLD (inspirert av filmen Juice med 2Pac i hovedrollen), og snart rettet han blikket mot stjernene. Higgins sier at hans største frykt er å ikke oppnå det han drømmer om – noe han også regner som sin største styrke. Higgins byr på en helt særegen type emo-rap med autotune-vokal og innslag av pop-punk, over beats inspirert av Chief Keef og Chicago drill. Alt dette preger gjennombruddslåtene «Lucid Dreams» og «All Girls Are the Same», mens debut-mixtapen Goodbye & Good Riddance også inneholder sørgmodige innslag som minner mer om dagboksnedtegnelser. Bli kjent med rap-fenomenet gjennom vårt eksklusive intervju og kortfilm.
Zane Lowe and Juice WRLD
I dette Beats 1-intervjuet imponerer artisten med sitt battlerappende freestyle-alter ego.
I denne eksklusive kortfilmen tar Juice WRLD oss med på veien fra «Lucid Dreams» til hiphop-eliten.