Up Next: Natanael Cano
«Jeg var sulten», forteller Natanael Cano til Apple Music. «Jeg ville skille meg ut.» Allerede som ung gutt visste 19-åringen fra Hermosillo i den meksikanske delstaten Sonora at han skulle satse på en musikkarriere. Bare 11 år gammel fikk han sin første gitar i gave fra faren. Kort tid senere begynte han å opptre på fester, på gata og alle andre steder han fikk muligheten. Deretter ble det neste steget å skrive egen musikk som han la ut på nettet. Da noen av musikkvideoene til disse låtene gikk viralt, var han ikke lenger i tvil om at han var på riktig vei. I Up Next-filmen sin snakker Cano om hvorfor han valgte å flytte fra Sonora til Los Angeles. Sangeren diskuterer også sin rolle i hjemlandets grensesprengende subsjanger corridos tumbados, og avslører hvordan han fant ut at Bad Bunny er hans største fan. I et intervju med El Guru fra Apple Music forteller han om sitt nye og allsidige album, hva det betyr å være en del av «La Clika», og hvordan det føles å være den aller første Up Next-artisten fra Mexico. Se filmen og intervjuet, og sjekk ut noen av de andre artistene i Up Next-serien vår.
Apple Musics første meksikanske Up Next-artist, Natanael Cano, forteller hva det var som fikk ham til å flytte fra Sonora, sin rolle i den grensesprengende subsjangeren corridos tumbados, og hvordan han fant ut at Bad Bunny er hans største fan.
El Guru and Natanael Cano
I et intervju med Apple Musics El Guru forteller Natanael Cano om sitt nye og allsidige album, hva det betyr å være en del av «La Clika», og hvordan det føles å være den aller første Up Next-artisten fra Mexico.