Up Next: Stefflon Don
Den London-baserte MC-en Stefflon Don leverer hardtslående rap i selvsikker Jamaica-stil. Med uanstrengt rytmisk presisjon utfordrer hun normer og krysser sjangre lekende lett. Blandingen av britisk rap og karibisk dancehall har gjort at mange sammenligner henne med stjerner som Young M.A. og Nicki Minaj. Hitten «Real Ting» er et knyttneveslag mot mannssjåvinister, posers og fake folk som leveres med selvtilliten på maks. Det lett å se hvorfor hun er en av hiphopens mest spennende nykommere. Oppdag Stefflon Dons musikk, se en eksklusiv kortdokumentar og få med deg intervjuet på Beats 1.
Stefflon Don forteller om oppveksten i Nederland med jamaicanske foreldre, og deler historien bak singelen «Hurtin' Me».