UT
I 2022 er det 50 år siden homofili ble avkriminalisert i Norge, da straffelovens paragraf 213 ble opphevet.
I denne episoden snakker vi blant annet om Partnerskapsloven, en lesbisk politihelt og et tv-intervju som både sjokkerer og berører.