Søskenparet Charles og Lizzie Peterson har funnet den perfekte måten å pleie sin store kjærlighet for hunder. De tar på seg den krevende, men givende oppgaven det er å være fosterhjem for valper som venter på å adopteres. Hver valp er et nytt eventyr.