Vardy vs Rooney: The Wagatha Trial
Den eksplosive Wagatha-rettssaken da Rebekah Vardy saksøkte medfotballspillerens kone Coleen Rooney for injurier.
Coleen Rooney utlyste Rebekah Vardy offentlig som en serielekker av hennes private historier. Men nå må hun bevise det hun sa var sant, i retten.