Venom Hunters
Tims team går seg vill i sumpene når de jakter på copperhead-slanger. Samtidig blir Brians evner til å håndtere slanger presset til ytterpunktet når en kyst-taipan angriper.
Tim driver teamet sitt til det ytterste på jakt etter slangen som nesten tok livet av ham. Men når mørket faller over Texas' skoger inntreffer katastrofen.