Ville løp
Ak og vinn med samme sinn
Kjørerne deltar i Ville Vinterleker og konkurrerer i bob, skihopp, slalom og snowboard. Det hele ender i en siste konkurranse der Dastardly og Muttley gjør en veldig forstyrrende isdans.
I.Q's nyeste oppfinnelse eksploderer, og Peter og Dastardly havner midt i den uunngåelige eksplosjonen. Peter mister mojo'en sin, og blir en nebbete superslask, som spiser elektrisk ål og raper konstant.