Virgins
Til tross for Rhashas familievennlige seksuelle erfaring, er fantasiene hennes kun for voksne. Press fra Deannes venner gjør at hun mister kontrollen.
Alex inviterer Andrea hjem for å møte den "ekte" Alex, og setter forholdet i fare. Rhasha sveiper til høyre og finner noen med samme fetisj.