Vitne
I Sør-Sudan har tusener blitt drept eller bortført av Herrens motstandsarmé, ledet av Joseph Kony. Véronique de Viguerie har reist rundt i området for å dokumentere Arrow Boys, en motstandshær av ulønnede bønder som har tydd til våpen for å beskytte seg.