Vortex
To mystiske dødsfall. Ei rift i tida. Sci-fi-thriller om politimannen Ludovic som risikerer alt når han prøver å endre fortida.
Zoé, den døde kvinna i 2025, har på seg same type ring som kona Mélanie hadde i 1998. Det kan berre bety éin ting: Drapsmannen er den same.
Sommerfugleffekten fører til at drapssaka har fått eit nytt offer – nokon som står Ludo nær. Han trur Mélanie må ha kjent gjerningsmannen.
Om få timar vil Mélanie bli angripen av drapsmannen i fortida. Ho har difor eit siste ønske til Ludo i notida – å få sjå dottera Juliette.