Walker
Enkemannen Walker vender tilbake til Austin etter å ha jobbet undercover. Der venter en dysfunksjonell familie og en ny arbeidshverdag. Han brygger også på mistanker rundt konens død.
Back In The Saddle
Walker innser at barna har fått nye rutiner sammen med Liam. På jobb får han vite at han trenger ny sertifisering for å fortsatt kunne være en Ranger. Men gamle minner om Emily står i veien for videre fremgang.
Walker innhentes av fortiden, og blir tvunget til å gjenoppta undercoveridentiteten sin for at familien skal være trygg. Micki bli involvert i Walkers gamle sak, og August truer med å avsløre faren.
Geri vil selge baren, men Walker har mange gode minner om tiden han hadde der med Emily og Hoyt, og ber henne la være. Micki får uventet besøk av sin mor.