Warren
The Pond Lining
Warren er alltid ivrig etter å overgå sin irriterende nabo Ian, som nettopp har fått en splitter ny damfolie.
The Rival
Warren mister elever til en rivaliserende kjøreskole, Daz's Drivers, og hans nettvurdering har falt kraftig.