Watchmen
It's Summer and We're Running Out of Ice
Seriepremiere. Etterforsker Angela Abar og politisjef Judd Crawford etterforsker drapsforsøket på en av Tulsa-politiets betjenter.
She Was Killed by Space Junk
FBI-agenten og borgerverner-jegeren Laurie Blake drar til Tulsa for å overta drapsetterforskningen. Lorden får uønsket oppmerksomhet.
Den folkesky billionæren lady Trieu entrer endelig scenen med et mystisk tilbud. Blake nærmer seg sannheten om Angelas dekkhistorie, så Angela ber Looking Glass om hjelp. I mellomtiden lærer lorden opp to nye tjenere.
Looking Glass sin opprinnelseshistorie blir endelig avslørt, og det samme blir sannheten om den største svindelen i amerikansk historie. Langt borte forbereder den smarteste mannen i verden en dristig flukt.