Who Killed Garrett Phillips?
Om ettermiddagen 24. oktober 2011 blir 12-årige Garrett Phillips funnet kvalt i hjemmet sitt i Potsdam i New York. Politiet var raske til å rette mistanken mot Oral «Nick» Hillary, ekskjæresten til Garretts mor, Tandy.