Whose Line Is It Anyway?
Aisha Tyler leder dette humorsketsjprogrammet der de deltakende skuespillerne, vanligvis Wayne Brady, Colin Mochrie, Ryan Stiles samt en gjesteaktør eller to, utfører forskjellige komiske sketsjer. Det hele er impro og et produkt av øyeblikket. Det hele er impro og et produkt av øyeblikket.
Gary Anthony Williams er gjest i dagens episode av dette humorprogrammet der de faste skuespillerne, samt en gjesteaktør eller to, utfører forskjellige komiske sketsjer.