Why We Hate
Origins
En undersøkelse av hat, produsert av Steven Spielberg og Alex Gibney. Evolusjonsantropologen Brian Hare leter etter opphavet til den sterke følelsen.
En undersøkelse av hat, produsert av Steven Spielberg og Alex Gibney. Journalisten Jelani ser på hvordan propaganda kan gi grobunn for og spre hat.