Wildfire
Wildfire følger 18 år gamle Kris Furillo som, etter å ha sonet i et ungdomsfengsel, får muligheten til å begynne et nytt liv med å trene hester på ranchen til Ritter-familien.
Kris Furillo løslates fra ungdomsfengselet og får jobb på ranchen til Ritter-familien.
Kris føler seg ansvarlig når Oklahoma Crude skades under et treningsløp med Wildfire, så hun får seg jobb på et lokalt spisested for å hjelpe til, men det er kanskje ikke nok.