Wisting
Med hjelp fra FBI-agentene Maggie og John, sporer Wisting seriemorderen Robert Godwin til en avsidesliggende gård, men klarer de å holde oppdraget hemmelig for pressen før Godwin stikker?
Lines besettelse med Viggo-saken fører til en krangel med hennes far, Wisting. Med pressen hakk i hæl, oppdager Wisting og FBI flere lik, noe som legger mer press på å fange seriemorderen.
Viggo og Godwin-saken krysser veier, og jakten på seriemorderen blir mer intens da Wistings verste mareritt blir en realitet.