Denne eksklusive dokumentarserien går dypt inn i det personlige livet til Wiz Khalifa. Over fem episoder forteller en åpenhjertig Wiz om de ulike fasene av karrieren, og hvordan livet har forandret seg etter at sønnen Sebastian kom til verden. Se ham henge med Taylor Gang-kollegaene, og deretter roe ned tempoet for å tilbringe kvalitetstid med «Bash» – alt sammen mens vi får bli med bak kulissene i livet til en ekte hiphop-superstjerne.