Wolf
Familien Anchor-Ferrers blir fanget og terrorisert. Politietterforsker Jack Caffrey ønsker å oppnå rettferd. Men hvem inviterte udyrene inn?
Watching
Familien Anchor-Ferrers ankommer hjemmet sitt i Monmouthshire og får seg en grusom overraskelse.
Familien Anchor-Ferrers stilles overfor noen ubehagelige sannheter når Jack Caffrey rykker nærmere sin mistenkte.