X-Ray Earth
X-Ray Earth viser en stor forkastning rundt 130 kilometer unna kysten i Paciific Northwest. I mer enn 300 år har trykket bygget seg opp i all stillhet. Når det brister, vil det skape et kjempejordskjelv og en tsunami som vil ha katastrofale følger for regionen og vil true livene til 15 millioner innbyggere. Forskere skynder seg for å forstå omfanget av ødeleggelsen når "det store" treffer.